מכונית על שלט זחלן סומית

זחלן סומית VXL 1/16 

פסגת סגנון, ביצועים Brushless, ב 1/16!

 

1/16 Summit VXL עם TSM

 

25 + קמ"ש מחוץ- the-Box ... 40 + קמ"ש כל החוצה!

כוח Brushless עם VXL-3m בקרת מהירות

Waterproof עבור כל מזג אוויר, All-Terrain נהיגה התרגשות

מוכן לכל המירוץ עם Traxxas כולל כוח נייד סוללה NiMH

להאמין בבלתי אפשרי: כיף הפסגה גדולה ב 1/16 קנה המידה!

 

שלדה כמעט בגבוה כמו צמיג אחד על פסגת 1/10 פסגה, החדש 1/16 הפסגה VXL יגרום לך לשכוח הכל על סופר שלה נוח ומהנה גודל בעוד נסיעות מסיבי ההשעיה שלה, צווחות כוח סוס ללא מברשת, ו 4-גלגל כונן המתיחה להתמודד עם השטח בלתי אפשרי ולהפוך "שום דרך" לתוך "אין בעיה". המהנדסים Traxxas הצליחו לארוז את כל הפסגה הגדולה של הפסגה ללכת לכל מקום לתוך מכונה קטנה יותר כי אין גבולות. חסין מים? לבדוק. Vlinon מערכת כוח Brushless? כמובן! עמידות קשה Traxxas? אתה בטוח. מהנדסי Traxxas בנו את זה כדי לרוץ במהירות ובמהירות עם gearhafts חובה קיצוניים שלה, גוף ExoCage מחוספס, חיזק את ההשעיה ההשעיה, ואת קנה המידה הקניון AT צמיגים. הוספת סוללה נוספת ומחבר מהירות Traxxas (נמכר בנפרד) והמהירות הגבוהה עולה ל 40 קמ"ש. גודל הסקייל ה -1 / 16 של הסומית מאפשר לך ליהנות משעות של כיף מחוץ לכביש בכל מקום, בכל עת!

 

 

הוכח Traxxas חדשנות

 

שום פרט לא היה overlooked במשימה שלנו להביא את כל יכולת, עמידות, ואת ההתרגשות של מודלים עטורת הפרסים של Traxxas ל 1/16 סולם עבור מהיר, זול R / C כיף. הפסגה בנויה על החדשנות המנצחת, המוכחת של המסלול, של דגמי Revo ו- E-Revo. הדגל הסטנדרטי של מצוינות בעיצוב, ההשעיה בהשראה F1 של Revo, בהשראת נדנדה-actuated כבר מותאם בצורה מקצועית 1/16 בקנה מידה עם כל הפונקציונליות שלה ואת הביצועים ללא פגע, ממש עד שמן מלא, שרשראות GTR הגוף. זו טכנולוגיה מעולה מספק יכולת, ביצועים, פונקציות כוונון על פסגה מוחלטת של תכנון המשאית. ההשעיה והאלקטרוניקה משולבים במלואם בתכנון המארז החצי-מונוקי שהדהים את העולם כאשר הופיע לראשונה עם ה- E-Revo. מסובכת מסובכת כמו חתיכה אחת, המארז יתרה כוח ומשקל, פונקציה ואסתטיקה, נוחות וביצועים כדי לעלות בהרבה על הסטנדרטים של הקטגוריה "מיני". ב 1/16 בקנה מידה, זה הישג מרשים עוד יותר של אופטימיזציה וביצועים ביצועים שיכולים לבוא רק Traxxas, השם המהיר ביותר בשליטת רדיו.

 

 

ממוטב עבור כל התרגשות All-Terrain

 

1/16 הפסגה VXL בנוי על חדשנות מוכחת של 1/16 E-Revo VXL ו 1/16 Slash VXL 4WD מודלים וחייגה עם הגדרת שטח רב עבור צדדיות יוצאת דופן ומהנה. ההשעיה המשולבת הייחודית מצוידת באבני נדנדה ארוכות לניקוי קרקע מקסימלי ותחיסה בשטח גס. ארוך גלגלים אחורי זרועות ההשעיה לשים 10mm נוספים בין הסרנים ליציבות מעולה. ניו Geode 2.2 "כרום rims להחזיק קניון AT צמיגים עם דפוס אגרסיבי זהה לדרוך כמו הפסגה" גדול "כדי לספק עקשן מחוץ הכביש המתיחה.



מהירות וביצועים ללא תחרות

 

Velineon 380 Brushless Motor אין מודל "מיני" יכול להתאים 1/16 הפסגה של המעמד המהיר ואת מהירות צמיג מסתובב הצמיג. ממש מחוץ לקופסה, עוצמה Vlinon Brushless Power System וכלל Power Cell NiMH סוללה לדחוף הפסגה העבר 25mph כדי outrun כל "מיני" (ורבים 1/10 מידה RTR משאיות). התקן סוללה שנייה של Power Cell כדי לשחרר את מערכת הזרימה המלאה של Velineon Brushless System, ו- Summit VXL קופץ ל -40mph-all עם חבילות NiMH מוכחות. רק Traxxas עושה את זה כל כך קל ובמחיר סביר כדי לחוות את זה ברמה של מהירות גבוהה, trail-taming מומנט, ו wheelie-popping כוח.



Vlinon כוח ללא כוח

 

VXL-3m בקרת מהירות אלקטרונית (ESC), WaterproofBuilt במיוחד עבור Traxxas 1/16 מודלים קנה מידה, בקרת מהירות VXL-3m ו Velineon 380 מנוע מייצגים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ללא מברשת. לגמרי LiPo תואם עם גילוי מתח נמוך עבור חבילות 2S ו 3S ו מדורגות עבור 6-12 תאים NiMH, זה עוצמה, עוצמה משולבת נותן פסגה VXL שליטה מצערת מדויקת במהירות גבוהה blistering. מצב הדרכה פטנט ™ מאפשר נהגים חדשים לחדד את כישוריהם ב 50% מצערות. כאשר הם מוכנים, כוח מלא 40 + קמ"ש הוא שיחרר עם מגע של כפתור EZ-Set. מהירות גדולה דורשת כוח סוס גדול, כך הפסגה VXL מצויד המנוע הגדול ביותר בקטגוריה "מיני". ה- Velineon 380 בנוי לאותן מפרטות ללא פשרות כמו Velineon 3500 שנמצאו במודולי VXL של Traxxas '70 + mph 1/10. מיסבים כדוריים במהירות גבוהה. Sintered רוטור. מגנטים ניאודימיום. מצופה זהב 3.5 מ"מ מחברים. כל זה מוסיף עד 50,000 סל"ד של כוח טהור עבור מומנט כוח ללא תחרות, ומהירות!

 

חברה ודגם: סומית vxl 1/6

  • רכב 4x4 
  • מנוע : vxl 

 

 

 

מעוניינים לקבל מחיר אטרקטיבי ושירות אישי ומקצועי , לנסיעת מבחן

טלפון החנות : 0545978586

מייל החנות :  

לגבי השוואת מחירים ?.. רצינו להגיד תודה למספר עובדים של זאפ גרופ שבחר בנו ולעוד מספר מוסדות וארגונים . 


 חזרה לקטגוריית ממכוניות על שלט !

לקטגוריית אביזרים וציוד נלווה לתחביב שלט רחוק !

אנחנו כאן בשבילך, צור קשר ונשמח לעזור לך בכל שאלה!

 

© כל הזכויות שמורות להובי ניטרו  - אין לקחת או להעתיק שום תוכן או תמונה ללא אישור בכתב.